Espazio hezitzaile eta eraldaitzale moduan ulertuta.
Eskola eremutik, lau haizetara.

Etxean bezala sentitzeko bereziki diseinatutako espazioak: atseginak, goxoak eta haurren neurrira egokituak, ikaslearen garapen prozesua erraztea helburu. 

Elkarregina sustatuko duten probokazioz janzten ditugu ekosistemetako pasaia bakoitza. 

Instalazioak baino espazio hezitzaileak dira.

Barruko espazioa

Kanpoko espazioa:
jolastokia eta ekosistema hezitzailea

Eskolako kale espazio birnaturalizatua, herriarentzat diseinatutako elkargune eta aterpe klimatikoa da. Permakulturaren printzioetan oinarritutako sistema inklusiboa da. Eskola orduetan itxita dago. Hiru eremu naguritan banatzen da:
Birnaturalizatutako eremuari Ura ekosistema deritzogu eta paisaia ezberdinez osatuta dago: pergola, agora, ortua, baso jangarria, yoga gunea, esperimentazio gunea, mugimendurako gunea, aretokia, urmaela eta hesiaren bestaldean mikadoa. Paisaia bakoitzak probokazio edo elkarregin zehatza sortzeko asmoa du.

Lau haizetara: hiria, ekosistema hezitzailea

Hiriko esparruz baliatzen gara curriculumaren garapena bermatzeko. Esanguratsuenak hauek dira:

-Erreka bazterrean dagoen eremu zabal honetan, zumetza bizi eraikitako pergola eta hazitegia daude.

-San Vitoreseko baso eskola, LH3. zikloko ikasleentzat aproposa dena.

Hiriaren inguruko berdeguneak espazio hezitzaile moduan: La Muera, Fuente la Teta, Santa Ageda, San Pedro, Arratariako eta Ruzabalgo herriak
Hiriko tradizio eta lanbideak ezagutzeko aukera eskaintzen digu.