Gaur egun, eskarmentu handiko komunitatea garela esan dezakegu harro. Haurraren garapen prozesuan bidelagun garen honetan, zaintzaren pedagogiak eta auzolanak definitzen gaitu.
Hezkuntza komunitatea osatzen dugun estamentu guztien arteako elkarlana ezinbestekoa da. Erronka itzela daukagu esku artean: ikaslearen garapen integrala maila gorenean kokatzea.
Asko dugu egiteko baina lanari ez diogu beldur. Talde eragile berriak eta parte hartzerako formula sortzen gabiltza, eraginkortasunaren bila. Bideaz gozatu nahi dugu ametsak egia bihurtzen ditugun bitartean.
Euskaratik, gizartearekin kritiko, jasangarritasunarekin konprometitu eta sortzaileak diren belaunaldi berriak lortzear daude.
“Ikasten duguneko lekua da eskola. Edozein leku izan daiteke, hala nola etxea, kalea, mendia, itsasoa, parkea, zinema-aretoa eta, beharbada, eskola”
Joseba Sarrionaindia
Helbide soziala: San Frantzisko kalea 3, Urduña (Bizkaia).
Helbide elektronikoa: ige.ampa.urduna@gmail.com
Elkarte hau funtsezko zutabea da Urduña Herri Eskolaren hezkuntza- eta gizarte-bizitzan, ikasleen hazkunde integralerako lankidetza-ingurunea sustatuz.
Familiei laguntzea:
Gurasoei orientazioa eta laguntza ematea seme-alaben edo tutoretzapekoen hezkuntzarekin zerikusia duten gaietan.
Familientzako eta ikasleentzako prestakuntza-jarduera osagarriak antolatzea, euskara eta euskal kultura sustatzea barne.
Ikastetxearekin lankidetzan aritzea:
Jantoki-zerbitzuaren kudeaketan parte hartzea.
Ikastetxearen behar espezifikoak babestea, hala nola goiztiarren gela edo bi urteko gela indartzea.
Ikasleen prestakuntza aberastuko duten eskolaz kanpoko jarduerak antolatzea.
Parte-hartzea sustatzea:
Familien inplikazioa sustatzea ikastetxearen kudeaketan.
Ikastetxearen, familien eta hezkuntza-komunitatearen arteko komunikazioa bultzatzea.
Komunitatearekiko lotura:
Urduñako eta Arrastariako tokiko beste elkarte batzuekin lankidetzan aritzea.
Haurrei zuzendutako udal kultur jardueretan parte hartzea, familiei informazioa emanez, parte hartzea askatasunez erabaki dezaten.
Euskal Herriko beste guraso-elkarte batzuekin sarean lan egitea hezkuntza-proiektuetan.
Kudeaketa demokratikoa eta gardena:
Barne-funtzionamendu demokratikoa bermatzea, aniztasuna eta bazkideen eskubideak errespetatuz.
Gobernu-organoek (Batzar Nagusia eta Zuzendaritza Batzordea) hartutako kontuen, jardueren eta erabakien berri ematea kideei
Elkartea gardentasunaren, inklusioaren eta araudia errespetatzearen printzipioen arabera zuzentzen da. Bere lana hezkuntzaren kalitatea hobetzea eta familien, ikasleen eta komunitatearen arteko lotura sendotzea da, betiere lankidetza- eta elkartasun-balioekin lerrokatuta.
Hezkuntza komunitateko estamentu garrantzitsua osatzen dute eta egunerokotasuna posible egiten dute.
Garbitzaile-taldea
Esperientzia onenak eskaintzeko, gailuen gisako teknologiak erabiltzen ditugu informazioa gordetzeko eta/edo eskuratzeko. Teknologia horiek erabiltzeak aukera emango digu datuak prozesatzeko, hala nola nabigatzeko portaera edo webgune honetan dauden identifikazio bereziak. Ez onartzeak edo ez onartzeak eragin kaltegarria izan dezake zenbait ezaugarri eta funtziotan.