Urduña Herri Eskolako Ikasleen Gurasoen Elkartea

Urduña Herri Ekolako Gurasoen Elkartea (AS/B/02033/1990), irabazi-asmorik gabeko erakundea da, eta Urduñan (Bizkaia) du egoitza. Bere helburu nagusia familiek seme-alaben hezkuntzan parte-hartze aktiboa izan dezaten sustatzea eta ikastetxearen garapen integralean laguntzea da.

Helburu nagusiak

Gurasoei orientazioa eta laguntza ematea seme-alaben edo tutoretzapekoen hezkuntzarekin zerikusia duten gaietan.

Familientzako eta ikasleentzako prestakuntza-jarduera osagarriak antolatzea, euskara eta euskal kultura sustatzea barne.

Jantoki-zerbitzuaren kudeaketan parte hartzea.

Ikastetxearen behar espezifikoak babestea, hala nola goiztiarren gela edo bi urteko gela indartzea.

Ikasleen prestakuntza aberastuko duten eskolaz kanpoko jarduerak antolatzea.

Familien inplikazioa sustatzea ikastetxearen kudeaketan.

Ikastetxearen, familien eta hezkuntza-komunitatearen arteko komunikazioa bultzatzea.

Urduñako eta Arrastariako tokiko beste elkarte batzuekin lankidetzan aritzea.

Haurrei zuzendutako udal kultur jardueretan parte hartzea, familiei informazioa emanez, parte hartzea askatasunez erabaki dezaten.

Euskal Herriko beste guraso-elkarte batzuekin sarean lan egitea hezkuntza-proiektuetan.

Barne-funtzionamendu demokratikoa bermatzea, aniztasuna eta bazkideen eskubideak errespetatuz.

Gobernu-organoek (Batzar Nagusia eta Zuzendaritza Batzordea) hartutako kontuen, jardueren eta erabakien berri ematea kideei

Konpromiso soziala

Elkartea gardentasunaren, inklusioaren eta araudia errespetatzearen printzipioen arabera zuzentzen da. Bere lana hezkuntzaren kalitatea hobetzea eta familien, ikasleen eta komunitatearen arteko lotura sendotzea da, betiere lankidetza- eta elkartasun-balioekin lerrokatuta.

Informazio gehiago:

Helbide soziala: San Frantzisko kalea 3, Urduña (Bizkaia).

Helbide elektronikoa: ige.ampa.urduna@gmail.com

Elkarte hau funtsezko zutabea da Urduña Herri Eskolaren hezkuntza- eta gizarte-bizitzan, ikasleen hazkunde integralerako lankidetza-ingurunea sustatuz.