Urduña Herri Eskola haurra erdigunean jartzen duen komunitate eraldatzailea gara. Beraz, maitasunetik, zaintza eta elkar-zaintza, errespetua, enpatia, begirunea eskertza eta eskuzabaltasunen baloreak gure oinarri dira.
Hezkuntza-printzipioak
Gure eguneroko jardunak ezaugarri propioak ditu eta Eskolako Hezkuntza Proiektua du oinarri.
Euskalduna
Ingurunean errotuta, berezko curriculumaren bidez euskal dimentsioa eta euskara sustatuko dituenikastetxea.
Garapen integrala
Ikasleen garapen integrala lortzen lagunduko duen ikastetxea, haien interesak eta beharrak kontuan izanik.
Anitza
Genero, sexu-orientazio, jatorri, edota kultura aniztasuna, elementu aberasgarri gisa ulertzen dituen eskola.
Elkarbizitza
Elkarbizitza hezkuntza-prozesuaren oinarri duen eskola. Giza balioetan oinarrituta, bizikidetza, giza
eskubideak eta giza betebeharren printzipioak bermatzen dituen ikastetxea.
Naturarekiko harremana
Begirada ekosoziala: Natura garela kontutan izanda espazio eta denbora hezitzaileak
birnaturalizatzea, zaintza emozionala helburu. Naturarekin aspaldidanik izan ditugun harremanak ezagutu eta etorkizunean naturarekiko harremanak aurreikusteko gaitasuna lortzea, elkar ulertzeko eta planetako izakiekin dugun harremana ulertzeko modu berri bat.
Eleaniztasunerantz
Euskara ardatz izanda hizkuntzen trataera integratu eta integrala bermatzen duena.
Partehartzailea, ekitatiboa eta herrikoia
Hezkuntza komunitatea oinarri, kide guztien esku-hartze aktiboa lortzeko bideak jartzen duen Eskola Hezkuntza Proiektua. Herriaren eta inguruko kultur ondarea ezagutu eta baloratzen duen eskola. Herriak eskeitzen dituen baliabideak ezagutu eta Curriculumarekin lotuz erabiltzen duena. Auzolanaren kulturari jarraituz. Norbanako bakoitzari behar duena eskainiz.
Berritzailea
Erronka berriei aurre egiteko prest dagoen ikastetxea: Etengabeko formazioa jaso eta baliabideakeguneratzen dituen eskola.
Laikoa
Erlijio eta sinesmen guztiekiko errespetuz, eskola laikoa eraikitzea helburu.